Întrebări

Plata se face:

  • Ramburs la curier
  • Card
  • OP

Costul transportului este de GRATUIT!

 Alege produsul din pagina PRODUSE sau intră în legătură cu un consultant prin Whatsapp, Messenger sau la telefon.

In cazul produselor ajunse deteriorate din transport, acestea se pot returna doar impreuna cu procesul verbal facut la data primirii intre client si firma de curierat
Costurile de transport tur nu fac obiectul returului si nu va fi restituita
Costurile de retur revin in sarcina cumparatorului
Nu se accepta retururi in sistem ramburs, banii vor fi returnati in termen de maxim 7 zile lucratoare in contul mentionat
Toate produsele vor fi insotite de formularul de retur, accesoriile originale care au fost in pachet, de aparatul intact, fara urma de folosire sau montaj
Produsele cu urme de montaj ce se doresc a fi returnate trebuie sa fie insotite obligatoriu de DEVIZ DE MONTAJ IN SERVICE AUTORIZAT.

Retururile se pot trimite pe adresa noastra:
Dambovita, Targoviste, …

  • Sa pastreze produsul in bune conditii;
  • La aparitia unei situatii anormale in functionarea echipamentului, sa anunte imediat agentul de service care il deserveste;
  • Este interzisa interventia asupra produsului a persoanelor neautorizate de vanzator
  • Sa pastreze cu grija prezentul certificat de garantie.
  • Sa monteze produsul intr-un service autorizat
  • Sunt acceptate retururi pentru produse fara urme de folosire/montaj fara a fi nevoie de motiv sau produse cu urme de folosire dar cu deviz de montaj in service autorizat

Da, NAVIGATIE GPS(navigatie GPS) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factură fiscală cu datele firmei, va rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, va rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site

Produsele sunt livrate în 24-48h prin curier rapid.

În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

În cazul în care doriți să modificați o comandă, va rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Va rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.

În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.